понеділок, 6 квітня 2020 р.

Завдання з природознавства 5 клас, біологія 6-11 класи (06.04-10.04)


Увага конкурс!
25 квітня ми проведемо конкурс „КОЛОСОК для всіх” у онлайн режимі, як і повідомляли.
Але діти зареєструються самі, всі бажаючі, і ті, що реєструвалися для участі у конкурсі, і ті, що ні.
Усі учасники онлайн конкурсу отримають електронні сертифікати і призи - електронні передплати газети „КОЛОСОЧОК” або журналу „КОЛОСОК”.
Це бонусний конкурс від КОЛОСКА, безкоштовний.
Весняний конкурс проведемо, як тільки діти вийдуть з карантину.
Завдання надішлемо друковані, як завжди.
Повідомте, будь ласка, усіма можливими для Вас способами, що реєстрація для участі у конкурсі „КОЛОСОК для всіх” уже розпочалася у мобільному додатку „Колосок конкурс. Готуйся – конкурс Колосок онлайн”.
Нагадуємо, що завантажити його на мобільний телефон можна у Play Market за пошуковими словами: „колосок”, „конкурс колосок”, „колосок конкурс”.
Сподіваємося, що участь у онлайн конкурсі сподобається дітям. 25 квітня чекаємо на Ваші відгуки.
Реєстрація для участі у конкурсі в мобільному додатку триває. Завантажити додаток на мобільний телефон можна у Play market за пошуковими словами: „колосок”, „конкурс колосок”, „колосок конкурс”.
Конкурс “КОЛОСОК весняний-2020″ відбудеться по завершені карантину у звичайному форматі.
Все буде КОЛОС-ОК!
Хто візьме участь отримає оцінку!

Природознавство 5 клас
Шановні діти, не затягуйте з виконанням завдань. Старайтеся все виконувати вчасно. Чекаю на ваші завдання. Заробляйте оцінки.
Я надіюся, що скоро карантин закінчиться і ми знову будемо працювати в класі!
Дата 5-А – 06.04, 5-Б – 07.04
Тема 1: Надземно-повітряне середовище життя організмів
В підручнику опрацювати & 40.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; перерахувати організмів, які населяють надземно-повітряне середовище існування, вказати пристосування організмів до різної температури, зволоженості,освітлення, пристосування до пересування
Переглянути презентації, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-3 ст.176 підручника (усно).
Дата 5-А – 08.04, 5-Б – 08.04
Тема: Водне середовище життя організмів
В підручнику опрацювати & 41.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; перерахувати організмів, які населяють надземно-повітряне середовище існування, вказати пристосування організмів до водного середовищв
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-3 ст.180 підручника (усно), №5 – письмово (ст. 180).
Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: vaceslav.gubkevic14@gmail.com
З повагою В. В. Губкевич
При підготовці можна використовувати інші інтернет-джерела.
Біологія 6 клас
Шановні діти, не затягуйте з виконанням завдань. Старайтеся все виконувати вчасно. Чекаю на ваші завдання. Заробляйте оцінки.
Я надіюся, що скоро карантин закінчиться і ми знову будемо працювати в класі!
Дата 06.04
Тема 1: Мохи
В підручнику опрацювати & 39.
В робочому зошиті зробити опорний конспект, дати визначення: мохи, ризоїди, статеве покоління, нестатеве покоління, спрогон, спорангії; замалювати схему «Розмноження зозулиного льону» ст. 175 підручника.
Переглянути презентації, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-5 ст.176 підручника (усно).
Дата 06.04
Тема 2: Плауни і хвощі
В підручнику опрацювати & 40.
В робочому зошиті зробити опорний конспект, дати визначення: спороносний колосок, заросток; замалювати схему «Розмноження зозулиного льону» ст. 175 підручника.
Переглянути презентації, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-9 ст.181 підручника (усно), заповнити таблицю (письмово) ст. 181.
Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: vaceslav.gubkevic14@gmail.com
З повагою В. В. Губкевич
Біологія 7 клас
Шановні діти, не затягуйте з виконанням завдань. Старайтеся все виконувати вчасно. Чекаю на ваші завдання. Заробляйте оцінки.
Я надіюся, що скоро карантин закінчиться і ми знову будемо працювати в класі!
Дата: 7-А – 08.04, 7-Б – 06.04
Тема 1: Використання тваринами знарядь праці. Соціальна поведінка тварин
В підручнику опрацювати & 47.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати приклади соціальної поведінки.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-4 ст.187 підручника (усно).
Дата: 7-А – 10.04, 7-Б – 08.04
Тема 2: Типи угруповань тварин
В підручнику опрацювати & 48.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; заповнити таблицю «Типи угрупувань тварин» (1 колонка – тип угрупування, 2 колонка – характеристика, 3 колонка – приклад) .
Переглянути презентацію, режим доступу:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-tipi-ugrupuvan-tvarin-za-k-lorencom-145490.html Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-4 ст.187 підручника (усно).

За бажанням можна зробити міні-проект (за вибором). Приклади тем:
-         Як спілкуються тварини.
-         Як вчаться пташенята.
-         Як тварини користуються знаряддями праці.
-         Турбота про потомство.
-         Як тварини визначають напрям руху.
-         Угрупування тварин.
-         Чому мігрують тварини.

При підготовці можна використовувати інші інтернет-джерела.
З повагою Т. А. Свідерська
Для 7-А класу: Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: tietiana.pinchuk@gmail.com
Вайбер для консультацій 0968205669
Для 7-Б класу: Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: vaceslav.gubkevic14@gmail.com
З повагою В. В. Губкевич
Біологія 8 клас
Шановні діти, не затягуйте з виконанням завдань. Старайтеся все виконувати вчасно. Чекаю на ваші завдання. Заробляйте оцінки.
Я надіюся, що скоро карантин закінчиться і ми знову будемо працювати в класі!
Дата 06.04; 09.04
Тема: Сенсорні системи дотику, температури, болю
В підручнику опрацювати & 47.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: сенсорна система дотику,сенторна система температури, сенсорна система болю; створити схеми «Відділи сенсорної системидотику», «Відділи  сенсорної системи температури», «Відділи  сенсорної системи болю». Переглянути презентації, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-10 ст.208 підручника (усно). Виконати тести самоконтролю ст. 210 підручника (письмово).

Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: vaceslav.gubkevic14@gmail.com
З повагою В. В. Губкевич
Біологія 9 клас
Шановні діти, не затягуйте з виконанням завдань. Старайтеся все виконувати вчасно. Чекаю на ваші завдання. Заробляйте оцінки.
Я надіюся, що скоро карантин закінчиться і ми знову будемо працювати в класі!
Дата: 06.04
Тема 1: Екосистема. Різноманітність екосистем
В підручнику опрацювати & 54.
В робочому зошиті заповнити урок  1  ст. 108-109, завдання 1-7 (письмово)
Переглянути презентації, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-10 ст.233 підручника (усно).
Зробити тести і відповіді прислати на електронну почту.
Режим доступу:
Дата 09.04
Тема 2: Харчові зв’язки, потоки енергії та коло обіг речовин в екосистемах
В підручнику опрацювати & 55.
В робочому зошиті заповнити урок  2  ст. 110-111, завдання 1-7 (письмово)
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-10 ст.237 підручника (усно).
Скласти 3 пасовищних ланцюги, 1 дентритний, приклади організмів на ст..236-237 (Завдання для застосування знань),  надіслати на електронну почту
Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: tietiana.pinchuk@gmail.com
Вайбер для консультацій 0968205669
Екологія рослин  9-А клас (курс за вибором)
Дата 07.04.
Типи адаптацій
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
При підготовці можна використовувати інші інтернет-джерела.
З повагою Т. А. Свідерська
Біологія і екологія  10 клас

Шановні діти, не затягуйте з виконанням завдань. Старайтеся все виконувати вчасно. Чекаю на ваші завдання. Заробляйте оцінки.
Я надіюся, що скоро карантин закінчиться і ми знову будемо працювати в класі!
Дата: 07.04
Тема 1: Мейоз. Біологічне значення. Порушення мейозу
В підручнику опрацювати & 83-84
В робочому зошиті зробити опорний конспект, дати визначення: мейоз, заповнити таблицю «Стадії мітозу» (1 колонка – назва стадії, 2 колонка – характеристика фаз мейозу), виписати причини порушення мейозу.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми
- дати відповіді на питання 1- 4 ст. 175, 1-3 ст 177 підручника (усно).
- Заровнити таблицю слайду 22 презенації https://naurok.com.ua/urok-prezentaciya-mitoz-meyoz-99363.html
- Пройти тести. Режим доступу: https://naurok.com.ua/test/meyoz-porushennya-meyozu-yogo-biologichne-znachennya-92182.html (прислати фото результату на почту)
Тема 2: Старіння і загибель клітин. Клітинні технології в медицині
В підручнику опрацювати & 85-86
В робочому зошиті зробити опорний конспект, дати визначення: амітоз, некроз, виписати галузі де можна використати клітинні культури, заповнити таблицю «Порівняльна характеристика та некрозу» (1 колонка – ознака, 2 колонка – апаптоз, 3 колонка - некроз) ст. 179.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми
- дати відповіді на питання 1- 3 ст. 179, 1-2 ст 181 підручника (усно).
Дата: 09.04
Тема 3: Репродукція організмів. Нестатеве розмноження
В підручнику опрацювати & 87-89
В робочому зошиті зробити опорний конспект, дати визначення: репродукція, нестатеве розмноження, статеве розмноження, клонування заповнити таблицю «Основні типи нестатевого розмноження» (1 колонка – тип нестатевого розмноження, 2 колонка – характеристика типу розмноження, 3 колонка – організми, які використовують цей тип) інформація ст. 185, «Поширені види вегетативного розмноження» (1 колонка – вид розмноження, 2 колонка – особливості виду розмноження розмноження, 3 колонка – приклади рослин) інформація ст. 186-187.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми
- дати відповіді на питання 1- 3 ст. 183, 1-3 ст. 185, 1-3 ст 187 підручника (усно).
Дата: 10.04
Тема 4: Статеве розмноження і статевий процес
В підручнику опрацювати & 90
В робочому зошиті зробити опорний конспект, дати визначення: стать, первинні статеві ознаки, вторинні статеві ознаки, статеве розмноження, поліембріонія, заповнити таблицю «Найпоширеніші типи статевого розмноження» (1 колонка – тип розмноження, 2 колонка – особливості будови статевих клітин).
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми:
-  дати відповіді на питання 1- 3 ст. 179 підручника (усно);
- розв’язати 2 задачі ст. 189.
Біохімічні основи життя  10 клас (курс за вибором)
Дата 10.04.
Типи адаптацій В. І. Вернадський – засновник біогеохімії. Вчення В. І. Вернадського про живу речовину. Властивості і функції живої речовини.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
При підготовці можна використовувати інші інтернет-джерела.
Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: tietiana.pinchuk@gmail.com
Вайбер для консультацій 0968205669
З повагою Т. А. Свідерська
Біологія і екологія  11 клас

Шановні діти, не затягуйте з виконанням завдань. Старайтеся все виконувати вчасно. Чекаю на ваші завдання. Заробляйте оцінки.
Я надіюся, що скоро карантин закінчиться і ми знову будемо працювати в класі!
Дата: 06.04
Тема 1: Трансформація речовин й енергії в екосистемах
В підручнику опрацювати & 91
В робочому зошиті зробити опорний конспект, дати визначення: трофічна структура біоценозу, продуценти, консументи, редуценти, трофічний ланцюг, трофічний рівень, трофічні зв’язки, екологічна піраміда, закон піраміди енергії, продуктивність, первинна продуктивність, вторинна продуктивність розглянути мал. 91.1, ст. 190, мал. 91.2 ст 191.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми
- дати відповіді на питання 1- 2 ст. 191  підручника (усно).
Дата: 08.04
Тема 2: Структура та складові біосфери
В підручнику опрацювати & 92
В робочому зошиті зробити опорний конспект, дати визначення: біосфера,  заповнити таблицю «Компоненти біосфери» (1 колонка – компоненти біосфери, 2 колонка – приклади організмів) інформація ст. 193, «Види живої речовини» (1 колонка – жива речовина, 2 колонка – характеристика, 3 колонка – приклади) інформація ст. 193.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми
- дати відповіді на питання 1- 2 ст. 193 підручника (усно).
Дата: 10.04
Тема 4: Біогеохімічні цикли.  Еволюція біосфери
В підручнику опрацювати & 93-94
В робочому зошиті зробити опорний конспект, замалювати біогеохімічні цикли: Карбону, Оксигену, Нітрогену, Фосфору, Сульфору; заповнити таблицю «Функції живої речовини» (1 колонка – функція, 2 колонка – характеристика) інформація ст. 194, заповнити таблицю «Геохронологічна шкала історії біосфери» інформація ст. 196 .
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми:
-  дати відповіді на питання 1- 4 ст. 195, 1-4 ст. 197  підручника (усно).
Екологія людини  11 клас (курс за вибором)
Дата 08.04.
Біологічне забруднення води, повітря, грунту та його вплив на організм людини.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
При підготовці можна використовувати інші інтернет-джерела.

Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: tietiana.pinchuk@gmail.com
Вайбер для консультацій 0968205669
З повагою Т. А. Свідерська
З повагою Т. А. Свідерська

Немає коментарів:

Дописати коментар