Методоб'єднання вчителів природничого чиклу 2016-2017 н. р.

ПЛАН

роботи шкільного методичного об’єднання вчителів природничо  циклу
на 2016 - 2017 н. р.


                                                              Керівник: вчитель біології та екології                                                                    Пінчук Тетяна Анатоліївна

Методична тема школи: 
«Впровадження особистісно-орієнтованої системи навчання в навчально-виховний процес»
Проблемна тема методичного об’єднання: 
«Розвиток творчих здібностей на уроках та в 
позаурочний час»

Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів природничого циклу за 2015-2016 н. р.
Методоб'єднання вчителів  біології, хімії, географії та економіки, упродовж навчального року працювало над проблемою «Розвиток творчих здібностей на уроках і в позаурочний час».
Члени МО працювали над вирішенням першочергових завдань навчання та виховання учнів у сучасних умовах. З урахування рівня організації навчально - виховного процесу науково - методична робота здійснювалася за напрямками:
>   удосконалення уроку як засіб подолання неуспішності та розвитку творчої особистості вчителів і учнів;
>      впровадження комп’ютерних технологій у процес вивчення дисциплін природничо циклу та шляхи їх реалізації.
>   аналіз та пошук ефективних форм і методів оцінювання навчальних досягнень учнів;
>      розвиток творчих обдарувань учнів (підготовка до олімпіад, позакласна робота).
>    громадянське, патріотичне, екологічне виховання учнів на уроках біології, географії, хімії;
Учителі МО протягом року постійно працювали над підвищенням свого професійного рівня шляхом самоосвіти, участі в роботі шкільних і районних методоб'єднань, тематичних семінарів.
Члени методичного об'єднання є членами журі учнівськи олімпіад та МАН:
-              Козікова Н. А. є членом журі по перевірці учнівських робіт ІІ туру Всеукраїнської олімпіади з хімії;
-              Пінчук Т. А. є членом журі по перевірці учнівських робіт ІІ туру Всеукраїнської олімпіади з біології, екології та МАН за напрямком «Біологія та хімія» І етапу.
Члени методичного об’єднання  приділяють значну увагу роботі з обдарованими дітьми. У ІІ етапі всеукраїнських олімпіад вихованці вибороли значну кількість призових місць:
      Жуков Богдан - ІІІ місце (біологія 10 клас) – вчитель Пінчук Т. А.;
      Петрук Людмида - ІІІ місце (хімія 9 клас) – вчитель Козікова Н. А.;
      Пінчук Олександр - ІІ місце (біологія 11клас) – вчитель Пінчук Т. А.;
      Лисай Ірина – ІІІ місце (біологія 10 клас) – вчитель Губкевич В. В.;
      Пінчук Олександр - І місце (екологія 11клас) – вчитель Пінчук Т. А..
Пінчук Олександр брав участь у ІІІ та ІV турі Всеукраїнської олімпіади з екології де відповідно виборов І і ІІІ місце.
На МАН було представлено 2 роботи і обидві сталь призерами:
-              Пінчук Олександр – І місця на І етапі та ІІ етапах, та ІІ – на ІІІ секція «Охорона довкілля та раціональне природокористування» (Вчитель Пінчук Т. А.);
-          Кондратюк Вікторія – ІІ місце на І етапі секція «Біологія людимни» (Вчитель Губкевич В. В.);
Учні активно долучаються до участі в природничому конкурсі «Колосок» осінній етап – 96 учасників, весняний етап – 92 учасники.
Губкевич В. В. є керівником «Туристичного» гуртка та начальником табору «Олімп» здійснив 11 походів по місцях бойової слави, озеро «Святе», «Піонер табір». Учні із задоволенням відвідують даний гурток.
Сікорська С. В. організовує роботу шкільного лісництва.
Всі члени методичного об'єднання протягом року дали ряд відкритих уроків. Крім відкритих уроків, на засіданнях МО були проведені позаурочні заходи, інтелектуальні ігри, КВК, використовувались нетрадиційні форми проведення уроків, уроки з використанням комп’ютерних технологій, виховні заходи. Прослухали звіти вчителів по роботі над індивідуальною науково - методичною проблемною темою.
Учителі МО протягом року постійно працюали над підвищенням свого професійного рівня шляхом самоосвіти, участі в роботі шкільних і районних методоб'єднань, тематичних семінарів.

Основні напрямки роботи МО на 2016/2017 н. р.
1. Підвищення науково - теоретичної підготовки учителів дисциплін природничого циклу.
2.     Впровадження нового державного стандарту у 8 класі.
3. Удосконалення методичої підготовки вчителів, підвищення якості навчально - виховного процесу.
4.      Організація позакласної роботи з предметів: хімії, біології, географії.
5.       Організація індивідуальної науково - методичної роботи.
6. Досягнення високого освітнього рівня, розвиток дитячої обдарованості, впровадження нових методик, педагогічних інноваційний технологій.
7.         Пошук нових підходів до оновлення змісту.
8. Вдосконалення індивідуаліації, диференціації навчально - виховного процесу з предметів природничого циклу.
9.   Підвищення рівня знань, умінь і практичних навичок учнів з предметів природничого циклу.
МО вчителів природничого циклу у 2016/2017 н. р. вбачає своє завдання в підвищенні наукового та методичного рівнів своїх членів, удосконаленні навчально-виховного процесу як передумови зростання інтересу школярів до навчання та запобігання низької успішності учнів, застосування найрізноманітніших методичних прийомів, які відповіда­ють змісту навчального матеріалу і стимулюють пізнавальну діяльність учнів.
У нових соціальних умовах докорінно змінюються і вимоги до вчителя. Сучасний учитель має володіти такими професійно-педагогічними і фаховими вміннями, які були б спрямовані не тільки на передачу знань, а й сприяли формуванню особистості учня як людини нового типу з гнучким нестандартним мисленням, зі стійкою внутрішньою мотивацією, з умінням самореалізації та навчити учня самостійно здобувати знання.
Методоб'єднання працюватиме над розв'язанням цих завдань у світлі проблемної теми школи.
З метою посилення практичної спрямованості роботи методоб'єднання на засіданнях відбуватиметься обмін досвідом між учителями, продовжуватиметься взаємовідвідування уроків з подальшим обговоренням.
У полі зору методоб'єднання буде опрацювання методичних вказівок і рекомендацій МОН України, управління освіти і науки Хмельницької облдержадміністрації, обговорення новинок наукової і методичної літератури, інформацій про перспективний педагогічний досвід, упровадження нових педагогічних технологій, апробація нових підручників.
Список членів методоб’єднання
№ п/п
Прізвище, ім’я, по батькові
Категорія
Стаж
Предмети які викладає вчитель
Класи в яких викладає вчитель
1.
Сікорська Світлана Василівна
Вища
38
Географія, економіка
6-11
2.
Козікова Ніна Андріївна
Вища
38
Хімія
7-11
3.
Губкевич В’ячеслав Васильович
Вища
31
Біологія, природознавство, основи здоров’я
5-9
4.
Пінчук Тетяна Анатоліївна
Вища
9
Біологія, екологія
6-11

Дата проведення:     .09.2016  р.
Тема. Основні завдання вивчення дисциплін природничого циклу та шляхи їхреалізації.
Теоретична частина
1.      Аналіз роботи м/о за минулий н/р та завдання на 2015-2016 н/р (керівник м/о Пінчук Т. А.).
2.      Основні завдання вивчення предметів природничого циклу та шляхи їх реалізації. (Козікова Н. А. заступник  директора школи з н/в, вчитель хімії.)
3.      Інформація про вивчення стану навчання предметів природничого циклу у 2016-2017 н/р (Козікова Н. А. заступник  директора школи з н/в, вчитель хімії.)
4.     Ознайомлення з нормативними документами, які регулюють навчання предметів природничого циклу в новому н/р (керівник м/о Пінчук Т. А.).
5.     Обговорення плану роботи методичного об’єднання на 2016-2017 н/р (керівник м/о Пінчук Т. А.).
6.     Обговорення програм і пояснювальних записок. (Вчителі м/о)
7.     Самоосвітня діяльність – один з індикаторів професійно-педагогічної компетентності вчителя. (Губкевич В. В.)
8.     Інформаційно-бібліографічний огляд літератури (бібліотекар школи та кабінетів).
9.     Огляд кабінетів, методичної бази.
Практична частина
1.  Форма - «творча лабораторія»
Вироблення критеріїв до складання:
а) календарних навчально-тематичних планів та їх затвердження;
б) планів індивідуальної роботи з обдарованими дітьми


ІІ засідання
Дата проведення:
Тема. Сучасні хмарні технології в освіті
План
Теоретична частина
1. Хмарні технології: концепція, переваги й ризики застосування (Козікова Н. А. заступник  директора школи з н/в, вчитель хімії.)
2. Огляд можливостей деяких інтернет-ресурсів з хмарних технологій, для подальшого їх використання у навчанні у середній школі (Губкевич В. В.)
3. Використання хмарних технологій у процесі управління навчальним закладом (Пінчук вчитель біології та екології.)
4. Хмарні технології як засіб роботи у класі інклюзивного навчання (Сікорська С. В.)

Немає коментарів:

Дописати коментар