Дистанційне навчання "Біологія" 6-11 класи

Завдання 06.04-10.04
Увага конкурс!
25 квітня ми проведемо конкурс „КОЛОСОК для всіх” у онлайн режимі, як і повідомляли.
Але діти зареєструються самі, всі бажаючі, і ті, що реєструвалися для участі у конкурсі, і ті, що ні.
Усі учасники онлайн конкурсу отримають електронні сертифікати і призи - електронні передплати газети „КОЛОСОЧОК” або журналу „КОЛОСОК”.
Це бонусний конкурс від КОЛОСКА, безкоштовний.
Весняний конкурс проведемо, як тільки діти вийдуть з карантину.
Завдання надішлемо друковані, як завжди.
Повідомте, будь ласка, усіма можливими для Вас способами, що реєстрація для участі у конкурсі „КОЛОСОК для всіх” уже розпочалася у мобільному додатку „Колосок конкурс. Готуйся – конкурс Колосок онлайн”.
Нагадуємо, що завантажити його на мобільний телефон можна у Play Market за пошуковими словами: „колосок”, „конкурс колосок”, „колосок конкурс”.
Сподіваємося, що участь у онлайн конкурсі сподобається дітям. 25 квітня чекаємо на Ваші відгуки.
Реєстрація для участі у конкурсі в мобільному додатку триває. Завантажити додаток на мобільний телефон можна у Play market за пошуковими словами: „колосок”, „конкурс колосок”, „колосок конкурс”.
Конкурс “КОЛОСОК весняний-2020″ відбудеться по завершені карантину у звичайному форматі.
Все буде КОЛОС-ОК!
Хто візьме участь отримає оцінку!

Природознавство 5 клас
Шановні діти, не затягуйте з виконанням завдань. Старайтеся все виконувати вчасно. Чекаю на ваші завдання. Заробляйте оцінки.
Я надіюся, що скоро карантин закінчиться і ми знову будемо працювати в класі!
Дата 5-А – 06.04, 5-Б – 07.04
Тема 1: Надземно-повітряне середовище життя організмів
В підручнику опрацювати & 40.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; перерахувати організмів, які населяють надземно-повітряне середовище існування, вказати пристосування організмів до різної температури, зволоженості,освітлення, пристосування до пересування
Переглянути презентації, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-3 ст.176 підручника (усно).
Дата 5-А – 08.04, 5-Б – 08.04
Тема: Водне середовище життя організмів
В підручнику опрацювати & 41.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; перерахувати організмів, які населяють надземно-повітряне середовище існування, вказати пристосування організмів до водного середовищв
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-3 ст.180 підручника (усно), №5 – письмово (ст. 180).
Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: vaceslav.gubkevic14@gmail.com
З повагою В. В. Губкевич
При підготовці можна використовувати інші інтернет-джерела.
Біологія 6 клас
Шановні діти, не затягуйте з виконанням завдань. Старайтеся все виконувати вчасно. Чекаю на ваші завдання. Заробляйте оцінки.
Я надіюся, що скоро карантин закінчиться і ми знову будемо працювати в класі!
Дата 06.04
Тема 1: Мохи
В підручнику опрацювати & 39.
В робочому зошиті зробити опорний конспект, дати визначення: мохи, ризоїди, статеве покоління, нестатеве покоління, спрогон, спорангії; замалювати схему «Розмноження зозулиного льону» ст. 175 підручника.
Переглянути презентації, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-5 ст.176 підручника (усно).
Дата 06.04
Тема 2: Плауни і хвощі
В підручнику опрацювати & 40.
В робочому зошиті зробити опорний конспект, дати визначення: спороносний колосок, заросток; замалювати схему «Розмноження зозулиного льону» ст. 175 підручника.
Переглянути презентації, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-9 ст.181 підручника (усно), заповнити таблицю (письмово) ст. 181.
Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: vaceslav.gubkevic14@gmail.com
З повагою В. В. Губкевич
Біологія 7 клас
Шановні діти, не затягуйте з виконанням завдань. Старайтеся все виконувати вчасно. Чекаю на ваші завдання. Заробляйте оцінки.
Я надіюся, що скоро карантин закінчиться і ми знову будемо працювати в класі!
Дата: 7-А – 08.04, 7-Б – 06.04
Тема 1: Використання тваринами знарядь праці. Соціальна поведінка тварин
В підручнику опрацювати & 47.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати приклади соціальної поведінки.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-4 ст.187 підручника (усно).
Дата: 7-А – 10.04, 7-Б – 08.04
Тема 2: Типи угруповань тварин
В підручнику опрацювати & 48.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; заповнити таблицю «Типи угрупувань тварин» (1 колонка – тип угрупування, 2 колонка – характеристика, 3 колонка – приклад) .
Переглянути презентацію, режим доступу:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-tipi-ugrupuvan-tvarin-za-k-lorencom-145490.html Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-4 ст.187 підручника (усно).

За бажанням можна зробити міні-проект (за вибором). Приклади тем:
-          Як спілкуються тварини.
-          Як вчаться пташенята.
-          Як тварини користуються знаряддями праці.
-          Турбота про потомство.
-          Як тварини визначають напрям руху.
-          Угрупування тварин.
-          Чому мігрують тварини.

При підготовці можна використовувати інші інтернет-джерела.
З повагою Т. А. Свідерська
Для 7-А класу: Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: tietiana.pinchuk@gmail.com
Вайбер для консультацій 0968205669
Для 7-Б класу: Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: vaceslav.gubkevic14@gmail.com
З повагою В. В. Губкевич
Біологія 8 клас
Шановні діти, не затягуйте з виконанням завдань. Старайтеся все виконувати вчасно. Чекаю на ваші завдання. Заробляйте оцінки.
Я надіюся, що скоро карантин закінчиться і ми знову будемо працювати в класі!
Дата 06.04; 09.04
Тема: Сенсорні системи дотику, температури, болю
В підручнику опрацювати & 47.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: сенсорна система дотику,сенторна система температури, сенсорна система болю; створити схеми «Відділи сенсорної системидотику», «Відділи  сенсорної системи температури», «Відділи  сенсорної системи болю». Переглянути презентації, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-10 ст.208 підручника (усно). Виконати тести самоконтролю ст. 210 підручника (письмово).

Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: vaceslav.gubkevic14@gmail.com
З повагою В. В. Губкевич
Біологія 9 клас
Шановні діти, не затягуйте з виконанням завдань. Старайтеся все виконувати вчасно. Чекаю на ваші завдання. Заробляйте оцінки.
Я надіюся, що скоро карантин закінчиться і ми знову будемо працювати в класі!
Дата: 06.04
Тема 1: Екосистема. Різноманітність екосистем
В підручнику опрацювати & 54.
В робочому зошиті заповнити урок  1  ст. 108-109, завдання 1-7 (письмово)
Переглянути презентації, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-10 ст.233 підручника (усно).
Зробити тести і відповіді прислати на електронну почту.
Режим доступу:
Дата 09.04
Тема 2: Харчові зв’язки, потоки енергії та коло обіг речовин в екосистемах
В підручнику опрацювати & 55.
В робочому зошиті заповнити урок  2  ст. 110-111, завдання 1-7 (письмово)
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-10 ст.237 підручника (усно).
Скласти 3 пасовищних ланцюги, 1 дентритний, приклади організмів на ст..236-237 (Завдання для застосування знань),  надіслати на електронну почту
Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: tietiana.pinchuk@gmail.com
Вайбер для консультацій 0968205669
Екологія рослин  9-А клас (курс за вибором)
Дата 07.04.
Типи адаптацій
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
При підготовці можна використовувати інші інтернет-джерела.
З повагою Т. А. Свідерська
Біологія і екологія  10 клас

Шановні діти, не затягуйте з виконанням завдань. Старайтеся все виконувати вчасно. Чекаю на ваші завдання. Заробляйте оцінки.
Я надіюся, що скоро карантин закінчиться і ми знову будемо працювати в класі!
Дата: 07.04
Тема 1: Мейоз. Біологічне значення. Порушення мейозу
В підручнику опрацювати & 83-84
В робочому зошиті зробити опорний конспект, дати визначення: мейоз, заповнити таблицю «Стадії мітозу» (1 колонка – назва стадії, 2 колонка – характеристика фаз мейозу), виписати причини порушення мейозу.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми
- дати відповіді на питання 1- 4 ст. 175, 1-3 ст 177 підручника (усно).
- Заровнити таблицю слайду 22 презенації https://naurok.com.ua/urok-prezentaciya-mitoz-meyoz-99363.html
- Пройти тести. Режим доступу: https://naurok.com.ua/test/meyoz-porushennya-meyozu-yogo-biologichne-znachennya-92182.html (прислати фото результату на почту)
Тема 2: Старіння і загибель клітин. Клітинні технології в медицині
В підручнику опрацювати & 85-86
В робочому зошиті зробити опорний конспект, дати визначення: амітоз, некроз, виписати галузі де можна використати клітинні культури, заповнити таблицю «Порівняльна характеристика та некрозу» (1 колонка – ознака, 2 колонка – апаптоз, 3 колонка - некроз) ст. 179.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми
- дати відповіді на питання 1- 3 ст. 179, 1-2 ст 181 підручника (усно).
Дата: 09.04
Тема 3: Репродукція організмів. Нестатеве розмноження
В підручнику опрацювати & 87-89
В робочому зошиті зробити опорний конспект, дати визначення: репродукція, нестатеве розмноження, статеве розмноження, клонування заповнити таблицю «Основні типи нестатевого розмноження» (1 колонка – тип нестатевого розмноження, 2 колонка – характеристика типу розмноження, 3 колонка – організми, які використовують цей тип) інформація ст. 185, «Поширені види вегетативного розмноження» (1 колонка – вид розмноження, 2 колонка – особливості виду розмноження розмноження, 3 колонка – приклади рослин) інформація ст. 186-187.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми
- дати відповіді на питання 1- 3 ст. 183, 1-3 ст. 185, 1-3 ст 187 підручника (усно).
Дата: 10.04
Тема 4: Статеве розмноження і статевий процес
В підручнику опрацювати & 90
В робочому зошиті зробити опорний конспект, дати визначення: стать, первинні статеві ознаки, вторинні статеві ознаки, статеве розмноження, поліембріонія, заповнити таблицю «Найпоширеніші типи статевого розмноження» (1 колонка – тип розмноження, 2 колонка – особливості будови статевих клітин).
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми:
-  дати відповіді на питання 1- 3 ст. 179 підручника (усно);
- розв’язати 2 задачі ст. 189.
Біохімічні основи життя  10 клас (курс за вибором)
Дата 10.04.
Типи адаптацій В. І. Вернадський – засновник біогеохімії. Вчення В. І. Вернадського про живу речовину. Властивості і функції живої речовини.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
При підготовці можна використовувати інші інтернет-джерела.
Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: tietiana.pinchuk@gmail.com
Вайбер для консультацій 0968205669
З повагою Т. А. Свідерська
Біологія і екологія  11 клас

Шановні діти, не затягуйте з виконанням завдань. Старайтеся все виконувати вчасно. Чекаю на ваші завдання. Заробляйте оцінки.
Я надіюся, що скоро карантин закінчиться і ми знову будемо працювати в класі!
Дата: 06.04
Тема 1: Трансформація речовин й енергії в екосистемах
В підручнику опрацювати & 91
В робочому зошиті зробити опорний конспект, дати визначення: трофічна структура біоценозу, продуценти, консументи, редуценти, трофічний ланцюг, трофічний рівень, трофічні зв’язки, екологічна піраміда, закон піраміди енергії, продуктивність, первинна продуктивність, вторинна продуктивність розглянути мал. 91.1, ст. 190, мал. 91.2 ст 191.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми
- дати відповіді на питання 1- 2 ст. 191  підручника (усно).
Дата: 08.04
Тема 2: Структура та складові біосфери
В підручнику опрацювати & 92
В робочому зошиті зробити опорний конспект, дати визначення: біосфера,  заповнити таблицю «Компоненти біосфери» (1 колонка – компоненти біосфери, 2 колонка – приклади організмів) інформація ст. 193, «Види живої речовини» (1 колонка – жива речовина, 2 колонка – характеристика, 3 колонка – приклади) інформація ст. 193.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми
- дати відповіді на питання 1- 2 ст. 193 підручника (усно).
Дата: 10.04
Тема 4: Біогеохімічні цикли.  Еволюція біосфери
В підручнику опрацювати & 93-94
В робочому зошиті зробити опорний конспект, замалювати біогеохімічні цикли: Карбону, Оксигену, Нітрогену, Фосфору, Сульфору; заповнити таблицю «Функції живої речовини» (1 колонка – функція, 2 колонка – характеристика) інформація ст. 194, заповнити таблицю «Геохронологічна шкала історії біосфери» інформація ст. 196 .
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми:
-  дати відповіді на питання 1- 4 ст. 195, 1-4 ст. 197  підручника (усно).
Екологія людини  11 клас (курс за вибором)
Дата 08.04.
Біологічне забруднення води, повітря, грунту та його вплив на організм людини.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
При підготовці можна використовувати інші інтернет-джерела.

Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: tietiana.pinchuk@gmail.com
Вайбер для консультацій 0968205669
З повагою Т. А. Свідерська
З повагою Т. А. Свідерська

Завдання по 03.04.2020
Біологія 6 клас
Тема 1: Насіння
В підручнику опрацювати & 35
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: насінині і рубчик; замалювати схему внутрішньої будови насінин ст. 157, 158.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 4 ст.159  підручника (усно).
Тема 2: Плід
В підручнику опрацювати & 36
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: плід, супліддя; замалювати схему внутрішньої будови плода ст. 159; Виписати приклади плодів утворених з простої і складної маточки.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 5 ст.164  підручника (усно).
Можна зробити презентацію з даної теми (за бажанням).
Тема 3: Рухи рослин
В підручнику опрацювати & 37
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: ростові рухи, самостійні рухи, гігроскопічні рухи; розглянути ростові рухи рослин ст. 165, 166. 
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 3 ст. 167 підручника (усно).
Тема 4: Різноманітність водоростей
В підручнику опрацювати & 38
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: водорості, вищі рослини, червоні водорості, агар-агар, зелені водорості; виписати приклади їстівних бурих, червоних, зелених водоростей.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 3 ст. 173 підручника (усно).
Можна зробити презентацію з даної теми (за бажанням).

Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: vaceslav.gubkevic14@gmail.com
При підготовці можна використовувати інші інтернет-джерела.
Бажаю усім успіхів!!!
Біологія 7 клас
Тема 1: Поведінка тварин та методи її вивчення
В підручнику опрацювати & 43.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: етологія; заповнити таблицю  «Методи вивчення етології» (1 колонка – назва методу, 2 – колонка – характеристика методу»
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-4 ст.175 підручника (усно).
Тема 2: Вроджена і набута поведінка тварин
В підручнику опрацювати & 44.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: подразливість, поведінка, рефлекси, безумовні рефлекси, умовні рефлекси,інстинкти, імпринтинг. Записати схему інстинктів ст. 178.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-6 ст. 179  підручника (усно).
Можна зробити презентацію по даній темі і надіслати на електронну почту.
Тема 3: Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції тварин.
В підручнику опрацювати & 45.
Зробити опорний конспект в зошиті.
Переглянути презентації, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-4 ст. 181  підручника (усно). 
Можна зробити презентацію по даній темі і надіслати на електронну почту.
Тема 4: Форми поведінки тварин
В підручнику опрацювати & 46
В робочому зошиті: робити опорний конспект; заповнити таблицю  «Форми поведінки тварин» (1 колонка – назва поведінки, 2 – колонка – характеристика поведінки».
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-4 ст. 185  підручника (усно). 
Можна зробити презентацію по даній темі і надіслати на електронну почту.

При підготовці можна використовувати інші інтернет-джерела.
Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: tietiana.pinchuk@gmail.com
Бажаю усім успіхів!!!

Біологія 8 клас
Тема 1: Загальна характеристика сенсорних систем. Зорова сенсорна система
В підручнику опрацювати & 41-42
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: сенсорні системи, рецептори, адаптація, зорова сенсорна система, око; створити схеми «Будова сенсорних систем», «Відділи зорової сенсорної системи»; заповнити таблицю  «Будова ока людини» (1 колонка – складові ока, 2 колонка – функція».
Переглянути презентації, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання1-10 ст 184,  1-10 ст. 188,  підручника (усно).
Можна зробити презентацію з даної теми (за бажанням).
Тема 2: Зір людини. Порушення зору. Слухова сенсорна система
В підручнику опрацювати & 43-44
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: зір, акомодація, рецепторне світлосприйняття, нервове проведення збудження, кіркове формування відчуттів, палички, колбочки, слухова сенсорна система, вухо людини, слух; заповнити таблиц1  «Порушення зору» (1 колонка – назва хвороби, 2  колонка – характеристика хвороби», заповнити таблицю  «Будова органа слуху» (1 колонка – вухо, 2 колонка – характеристика вуха».
Переглянути презентації, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-10 ст. 192, 1-10 ст 196 підручника (усно).
Тема 3: Сенсорні системи смаку і нюху
В підручнику опрацювати & 45
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: нюхова сенсорна система, нюх, смакова сенсорна система, смак; створити схеми «Відділи нюхової сенсорної системи», «Відділи смакової сенсорної системи»; заповнити таблицю  «Основні процеси нюхової та смакової сенсорних систем» ст. 200.
Переглянути презентації, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 10 ст. 200 підручника (усно).
Можна зробити презентацію з даної теми (за бажанням).
Тема 4: Сенсорні системи рівноваги і руху
В підручнику опрацювати & 46
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: сенсорна система рівноваги, сенсорна система руху, сенсорна система руху, вісцеральна сенсорна система; створити схеми «Відділи сенсорної системи рівноваги», «Відділи сенсорної системи руху» «Відділи вісцеральної системи руху».
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-10 ст. 204 підручника (усно).

Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: vaceslav.gubkevic14@gmail.com
При підготовці можна використовувати інші інтернет-джерела.
Бажаю усім успіхів!!!
Біологія 9 клас
Тема 1: Походження та історичний розвиток життя
В підручнику опрацювати &49.
В робочому зошиті заповнити урок 7 ст. 100-101, завдання 1-6 (письмово)
Переглянути відео, режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=ol7QUDNzjU4
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-10 ст. 209 підручника (усно),  виконати тести самоконтролю ст. 211 підручника (письмово).
Тема 2: Основи еволюційної філогенії та систематики
В підручнику опрацювати & 50.
В робочому зошиті заповнити уроки 1-2  ст. 102-103, завдання 1-5 (письмово)
Переглянути презентації, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=O3h8GPcmldo&t=49s
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-10 ст. 215 підручника (усно). Заповнити таблицю №1 ст. 215 (письмово).
Можна зробити презентацію по даній темі і надіслати на електронну почту.
Тема 3: Система органічного світу. Віруси.
В підручнику опрацювати & 51.
В робочому зошиті заповнити урок  1-2  ст. 103-104, завдання 6-10 (письмово)
Переглянути презентації, режим доступу:

Переглянути фільм «Теория невероятности.  Проклятие вирусов», режим доступу:

https://www.youtube.com/watch?v=yvUuRMuT-BI (фільм рекомендую подивитися з батьками)
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-10 ст. 219  підручника (усно).
Тема 4: Бактерії і Археї. Еукаріоти
В підручнику опрацювати & 52-53.
В робочому зошиті заповнити урок 3-4  ст. 105-107, завдання 1-6.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-10 ст. 227 підручника (усно). виконати тести самоконтролю ст. 229 підручника (письмово).
Повторити & 43-53 для написання контрольної роботи.

При підготовці можна використовувати інші інтернет-джерела.
Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: tietiana.pinchuk@gmail.com
Бажаю усім успіхів!!!
Біологія 10 клас
Тема 1: Будова вірусів
В підручнику опрацювати & 72.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект;  замалювати будову вірусів, будову бактеріофага; зробити схему різноманітності вірусів з прикладами хвороб.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 2 ст.153  підручника (усно).
Тема 2: Життєдіяльність вірусів. Вірусні інфекції.
В підручнику опрацювати & 73-74.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; заповнити таблицю  «Життєвий цикл вірусі» (1 колонка – стадія життєвого циклу, 2 – колонка – характеристика стадії життєвого циклу»; скласти схему інфекційного процесу викликаного вірусами; дати визначення: вроджений імунітет, набутий імунітет, вакцина.
Переглянути презентацію, режим доступу:

Переглянути фільм «Теория невероятности Проклятие вирусов», режим доступу:

https://www.youtube.com/watch?v=yvUuRMuT-BI (фільм рекомендую подивитися з батьками)
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-5 ст. 157  підручника (усно).
Тема 3: Віруси і еволюція
В підручнику опрацювати & 75
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; заповнити таблицю  «Гіпотези походження вірусів» (1 колонка – гіпотеза, 2 – колонка – характеристика гіпотези».
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-4 ст. 159  підручника (усно). Підготувати презентацію про корона вірус!!!!
Тема 4: Пріони і віроїди
В підручнику опрацювати & 76.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; дати визначення: пріонам і віроїдам, вказати їх будову, хвороби, які вони викликають, походження.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-3 ст. 161 підручника (усно).
Розв’язати тести, режим доступу:
Тема 5: Репродукція прокаріотичних клітин
В підручнику опрацювати & 77.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; замалювати схеми: бінарного поділу, способи поділу прокаріотичної клітини, утворення спор у бактерій, схема кон’югації бактерій.
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-2 ст. 163  підручника (усно).
Можна зробити презентацію по даній темі і надіслати на електронну почту.
Тема 6: Репродукція еукаріотичних клітин
В підручнику опрацювати & 78.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; дати визначення: хромосоми, каріотип, статеві клітини (гамети), соматичні клітини, гаплоїдний, диплоїдний набори хромосом, непрямий поділ, мітоз і мейоз.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-2 ст.165  підручника (усно).
Можна зробити презентацію по даній темі і надіслати на електронну почту.
Тема 7: Життєвий цикл. Інтерфаза. Структура організації хроматину
В підручнику опрацювати & 79-80.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект, дати визначення: життєвий цикл, інтерфаза, хроматин, нуклеосома, хромосома; заповнити таблицю «Періоди інтерфази» (1 колонка – назва періоду, 2 – колонка – характеристика періоду); перемалювати схему еухроматину і гетерохроматину.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- ст.  підручника (усно).
Тема 8: Мітотичний поділ
В підручнику опрацювати & 81
В робочому зошиті зробити опорний конспект, дати визначення: мітотичний поділ, цитокінез, заповнити таблицю «Стадії мітозу» (1 колонка – назва стадії, 2 – колонка – характеристика стадії мітозу), перемалювати класифікацію хромосом за морфологією.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 4 ст. 171 підручника (усно).

При підготовці можна використовувати інші інтернет-джерела.
Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: tietiana.pinchuk@gmail.com
Бажаю усім успіхів!!!
Біологія 11 клас
Тема 1: Екологічна ніша
В підручнику опрацювати & 83
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; заповнити таблицю «Типи екологічних ніш» (1 колонка – назва типу ніші, 2 – колонка – характеристика типу ніші); опрацювати графіки прикладів взаємодії екологічних ніш на ст. 175.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 3 ст.т175  підручника (усно).
Тема 2: Заповнення екологічних ніш 
В підручнику опрацювати & 84.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; дати визначення: екологічне дублювання, екологічна диверсифікація; записати і вивчити: правило обов’язкового заповнення екологічних ніш, принцип конкурентного виключення Гаузе.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-4  ст.177  підручника (усно).
Можна зробити презентацію по даній темі і надіслати на електронну почту.
Тема 3: Популяція, статистичні параметри популяції
В підручнику опрацювати & 85.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; дати визначення: популяції, чисельності популяцій, репродуктивній чисельності, щільності популяцій; заповнити таблицю «Структура популяцій» (1 колонка – назва структури, 2 – колонка – характеристика структури).
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-  ст.  підручника (усно).
Тема 4: Динамічні параметри популяцій. Екологічні стратегії
В підручнику опрацювати & 86.
В робочому зошиті:  зробити опорний конспект; дати визначення: народжуваності, смертності, приросту популяції, екологічній стратегії популяцій, r-стратегія, K-стратегія; опрацювати типи кривих виживання.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 5 ст.181  підручника (усно).
Тема 5: Екосистема. Види екосистем
В підручнику опрацювати & 87.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; дати визначення: екосистема, біоценоз, біотоп, біосфера, біом; скласти схеми: «Типи екосистем природного походження», «Типи штучних і антропогенно змінених екосистем» (вказати приклади).
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 4 ст. 183  підручника (усно).
Тема 6: Просторова структура біоценозу
В підручнику опрацювати & 88.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; дати визначення: просторовій структурі біоценозу, ярусність, мозаїчність, еколого-ценотичні групи, консордції.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-4 ст.185  підручника (усно).
Можна зробити презентацію по даній темі і надіслати на електронну почту.
Тема 7: Видова структура біоценозів
В підручнику опрацювати & 89.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; дати визначення: видове багатство, видове різноманіття, домінантний вид, едифікатор, агроценоз.
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 3 ст. 187 підручника (усно).
Можна зробити презентацію по даній темі і надіслати на електронну почту.
Тема 8: Часові зміни в екосистемах
В підручнику опрацювати & 90.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; дати визначення: добовим змінам, сезонним змінам, екологічній сукцесії, первинній і вторинній сукцесії; скласти схему «Екологічної сукцесії», з прикладами.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-3  ст. 189 підручника (усно).
Розв’язати тести, режим доступу:

При підготовці можна використовувати інші інтернет-джерела.
Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: tietiana.pinchuk@gmail.com
Бажаю усім успіхів!!!





Немає коментарів:

Дописати коментар