четвер, 2 лютого 2017 р.

Кожна перемога є стартом!

31 січня - 1 лютого 2017 року у НВК №4 міста Хмельницького пройшов заключний тур обласного етапу "Учитель року - 2017". Потрібно було написати експертний висновок на розділ підручника, зробити проект і провести урок. Хвилювання позаду. Дуже багато чого навчилася. Зрозуміла в якому напрямку мені далі працювати над собою.
Моя професійна діяльність тепер ділиться на два етапи: до конкурсу і після.
Вітаю всіх призерів у номінації «Біологія», ми всі стали дуже гарними друзями. Я навіть не відчувала, що ми змагалися, ми всі допомагали однин одному, щиро раділи за успіх кожного.
Вітаю свою колегу  Шепетівської школи-гімназії Іщук Наталію Олександрівну, яка посіла ІІІ місце у номінації «Початкові класи».
На мене чекає ІІІ заключний етап. Він буде проходити у м. Вінниця до якого потрібно готуватися. Буду намагатися виправдати надії, які на мене поклало журі.
Дуже дякую своїй групі підтримки, всім хто мені допомагав, підтримував, вболівав за мене.






2 коментарі: