четвер, 19 січня 2017 р.

Я у півфіналі!!!!! (пройшла в дванадцятку під номером 2)

17-18 січня на базі Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти проходив перший тур обласного етапу Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року 2017". 
Після урочистих зборів всі учасники розійшлися по аудиторіях, де пройшло жеребкування та оголошення програми конкурсу. Мій щасливий номер – 14. Я складала тести з предмету, фахової майстерності, педагогіки та психології, писала практичну роботу на визначення каталази, показувала свій майстер-клас і приймала активну участь у майстер-класах педагогів-учасників. 
2 дні пролетіли як 2 хвилини. Хвилювання позаду. Я пройшла в дванадцядку і отримала неоціненний досвід. Чекаю на ІІ тур, який відбудеться 31 січня-1 лютого.
Дякую всім, хто вболівав за мене. Особлива подяка тим, хто допомагав мені готуватися, зокрема Гудковій Надії Петрівні та учню 11 класу Шевчуку Дмитру.




 




6 коментарів: