Напередодні різдвяних розпродажів, наприкінці
листопада, в п’ятницю після Дня подяки, в усьому світі відзначається День без
покупок.
Автором ідеї Дня є рекламіст Тед Дейв,
переконаний, що "реклама обманює, коли обіцяє, що ми станемо щасливішими,
якщо придбаємо більше речей". Мета цього дня – звернути увагу на
соціальні, економічні, екологічні та етичні наслідки сучасної культури
споживацтва і дати зрозуміти людству, що крім товарів, у світі є багато більш
цінних і цікавих речей.
Ця щорічна акція проводиться на знак протесту
проти надмірного споживання в розвинених країнах, яке багато в чому нав'язане
рекламою, а також проти нерівного розподілу матеріальних благ у світі.
Немає коментарів:
Дописати коментар