субота, 14 березня 2020 р.

До уваги учнів 11 класу


Біологія та екологія 11 клас
Тема 1: Екологічна ніша
В підручнику опрацювати & 83.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; заповнити таблицю «Типи екологічних ніш» (1 колонка – назва типу ніші, 2 – колонка – характеристика типу ніші); опрацювати графіки прикладів взаємодії екологічних ніш на ст. 175.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 3 ст. 175  підручника (усно).

Тема 2: Заповнення екологічних ніш 

В підручнику опрацювати & 84.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; дати визначення: екологічне дублювання, екологічна диверсифікація; записати і вивчити: правило обов’язкового заповнення екологічних ніш, принцип конкурентного виключення Гаузе.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-4  ст.177  підручника (усно).
Можна зробити презентацію по даній темі і надіслати на електронну почту.
Тема 3: Популяція, статистичні параметри популяції
В підручнику опрацювати & 85.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; дати визначення: популяції, чисельності популяцій, репродуктивній чисельності, щільності популяцій; заповнити таблицю «Структура популяцій» (1 колонка – назва структури, 2 – колонка – характеристика структури).
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-  ст.  підручника (усно).
Тема 4: Динамічні параметри популяцій. Екологічні стратегії
В підручнику опрацювати & 86.
В робочому зошиті:  зробити опорний конспект; дати визначення: народжуваності, смертності, приросту популяції, екологічній стратегії популяцій, r-стратегія, K-стратегія; опрацювати типи кривих виживання.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 5 ст.181  підручника (усно).
Тема 5: Екосистема. Види екосистем
В підручнику опрацювати & 87.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; дати визначення: екосистема, біоценоз, біотоп, біосфера, біом; скласти схеми: «Типи екосистем природного походження», «Типи штучних і антропогенно змінених екосистем» (вказати приклади).
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 4 ст. 183  підручника (усно).
Тема 6: Просторова структура біоценозу
В підручнику опрацювати & 88.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; дати визначення: просторовій структурі біоценозу, ярусність, мозаїчність, еколого-ценотичні групи, консордції.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-4 ст.185  підручника (усно).
Можна зробити презентацію по даній темі і надіслати на електронну почту.
Тема 7: Видова структура біоценозів
В підручнику опрацювати & 89.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; дати визначення: видове багатство, видове різноманіття, домінантний вид, едифікатор, агроценоз.
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 3 ст. 187 підручника (усно).
Можна зробити презентацію по даній темі і надіслати на електронну почту.
Тема 8: Часові зміни в екосистемах
В підручнику опрацювати & 90.
В робочому зошиті: зробити опорний конспект; дати визначення: добовим змінам, сезонним змінам, екологічній сукцесії, первинній і вторинній сукцесії; скласти схему «Екологічної сукцесії», з прикладами.
Переглянути презентацію, режим доступу:
Переглянути відео, режим доступу:
Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-3  ст. 189 підручника (усно).
Розв’язати тести, режим доступу:

При підготовці можна використовувати інші інтернет-джерела.
Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: tietiana.pinchuk@gmail.com
Бажаю усім успіхів!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар